Activitats de Sala

Cerca entre el web del Royal Tarraco

SALA ROYAL

  • ABDOMINALS. Activitat de mitja-alta intensitat i de curta durada que es realitza amb l’objectiu de tonificar la musculatura abdominal. Sessions amb una durada de 30'.
  • BODY FIT. Activitat basada en exercicis de tonificació i metabòlics per millorar la resistència. L’estructura és la mateixa que una classe de Body Pump, però amb més parts cardiovasculars. Sessions amb una durada de 45'.
  • GAC. Activitat muscular de mitja intensitat orientada a entrenar específicament els glutis, els abdominals i les cames. Sessions amb una durada de 45'.
  • TONO. Activitat muscular de mitja intensitat que consisteix en tonificar principalment, tronc, cames i braços mitjançant manuelles, gomes elàstiques, step, pilotes... Sessions amb una durada de 45'.
  • BALLS LLATINS. Sessió aeròbica ballada seguint ritmes musicals llatins i combinant exercicis de tonificació. Sessions amb una durada de 45'.


SALA TARRACO

  • TRX. ctivitat d’alta intensitat on es realitzen moviments funcionals a través d’unes politges ancorades al sostre i carregant el propi pes corporal. Sessions amb una durada de 30'.
  • PILATES. Activitat muscular de mitja intensitat on es treballa el cos com un tot per aconseguir un control precís. S’incrementa la força i la flexibilitat. Sessions amb una durada de 45'.
  • HIPO EXPRESS. Sessió d’alta intensitat i curta durada (15 minuts) destinada a enfortir la musculatura abdominal.
  • HIPOPRESSIUS. Exercicis que milloren la postura, redueixen el perímetre de la cintura, rehabiliten la faixa abdominal després del part i revitalitzen les funcions sexuals. Sessions amb una durada de 30'.
  • ZUMBA. Activitat ballada i coreografiada que segueix els ritmes musicals llatinoamericans combinats amb exercicis aeròbics. Sessions amb una durada de 45'.
  • ZUMBA GOLD. Activitat ballada i coreografiada de baixa intensitat, que segeuix el ritmes musicals llatinoamericans, amb execució de moviments adaptats a un perfil d'usuaris d'edat avançada o amb problemes articulars. Sessions amb una durada de 45'.
  • TOTAL BODY. Circuit dinàmic on es treballa tot el cos a nivell muscular mitjançant diferents estacions. Sessions amb una durada de 45'.
  • TRX GOLD. Activitat en el que es realitzen moviments en suspensió a través d'unes politges ancorades al sostre i carregant el propi pes corporal. Adaptant el centre de gravetat o facilitant exercicis, aquesta sessió serà de moderada intensitat. Sessions amb una durada de 30'.
  • TRX GOLD ABD. Activitat en el que es realitzen moviments en suspensió a través d'unes politges ancorades al sostre i carregant el propi pes corporal. Realització d'exercicis enfocats al treball de la zona abdominal i d'una intensitat moderada. Sessions amb una durada de 30'.
  • POWER STEP. Activitat d’alta intensitat coreografiada ideal per tonificar la musculatura de les cames i glutis. L’alçada del step és ajustable. Sessions amb una durada de 45'.
  • FIT DANCE. Activitat que combina petites coreografies amb treball de tonificació general. Sessions amb una durada de 45'.
  • FIT SALSA. Sessió aeròbica ballada seguint ritmes musicals afro-llatins i combinant exercicis de tonificació. Sessions amb una durada de 45'.
  • ABDOMINALS EXPRESS. Activitat de mitja-alta intensitat i de curta durada que es realitza amb l’objectiu de tonificar la musculatura abdominal. Sessions amb una durada de 15'.
  • STRETCHING. Activitat orientada a la millora de la flexibilitat utilitzant exercicis d’estiraments i tècniques de control respiratori amb la finalitat de relaxar el cos i la ment. Sessions amb una durada de 45'.
  • BEP. Activitat muscular de mitja intensitat orientada a entrenar específicament els braços, l’esquena, les espatlles i els pectorals. Sessions amb una durada de 45'.
  • ESTIRA EXPRESS. Activitat d’estiraments de curta durada (15 minuts) destinada a elongar la musculatura al finalitzar una sessió d’entrenament.
  • CROSSBOX. Activitat mixta d’alta intensitat que combina exercicis de fitbox i crossroyal. Millora la condició física muscular i la resistència. Sessions amb una durada de 45'.
  • BODY TRAINING. Activitat on al ritme de la música dinàmica es permet aconseguir una despesa calòrica elevada i tonificar els músculs. Sessions amb una durada de 45'.


ROYAL DONA

  • ROYAL DONA. Circuit cardiovascular i de tonificació de 35 min de durada, exclusiu per a dones. Es millora la condició física i s’afavoreix la crema de greixos. Sessions amb una durada de 30'.


CICLO INDOOR

  • VIRTUAL CICLING. Activitat de ciclo indoor a través d'un sistema visual amb recorreguts reals dirigits per un monitor virtual. Sessions amb una durada de 45'.


TATAMI

  • MANTENIMENT SUAU. Sessió de baixa intensitat especialment dissenyada per a frenar o disminuir els efectes de l’envelliment i mantenir o millorar la condició física. Sessions amb una durada de 60'.
  • IOGA FIT. Essencialment, aquesta activitat afavoreix la salut, equilibra la ment i proporciona pau amb un mateix, ajudant-nos a comprendre la nostra ment i augmentant el coneixement del nostre cos. Sessions amb una durada de 45'.
  • ROYAL DEFENSE. Activitat de defensa personal amb un treball individual o en parella, amb colpejos, luxacions i projeccions. Sessions amb una durada de 45'.
  • HIPOPRESSIUS. Exercicis que milloren la postura, redueixen el perímetre de la cintura, rehabiliten la faixa abdominal després del part i revitalitzen les funcions sexuals. Sessions amb una durada de 30'.