Skip to content

Activitats de Sala

SPINNING WATTS

És una classe amb tècnic presencial sobre una bicicleta estàtica. El tècnic té el recolzament d’imatges reflectides en una pantalla amb recorreguts gravats en alta qualitat. L’usuari viurà l’experiència de transportar-se a llocs reals i espectaculars, com si fos un ciclista. Feu el vostre FTP i amb el lector de watts podreu saber en quina àrea i zona d’entrenament esteu treballant per aconseguir els vostres objectiu de forma fiable.

  • cardio
  • mitja

VIRTUAL CICLING

És una classe sense tècnic presencial. Les sessions projectades sobre pantalla, seran impartides per tècnics de Fit4ife de l’empresa Aplifit. Són sessions virtuals, de recorreguts reals de gravacions realitzades en alta qualitat i de paisatges espectaculars.

  • cardio
  • mitja

ABDOMINAL

Activitat dirigida i de curta durada que es realitza amb l’objectiu de tonificar la musculatura abdominal. Activitat muscular de mitja/alta intensitat.

  • tono
  • mitja

BODYPUMP

Programa de la franquícia Les Mills, en el qual, l’usuari/a segueix al ritme de la música dinàmica, els exercicis marcats per al tècnic/a. Es produeixen efectes ràpids i molt beneficiosos per tot l’organisme, permetent aconseguir una despesa calòrica elevada i alhora es tonifica els músculs de tot el cos. Activitat muscular de mitja/alta intensitat.
  • tono
  • mitja

ABD EXPRESS

Sessió de curta durada, uns 15 minuts, destinada a enfortir la musculatura abdominal. Sessió d’alta intensitat.

  • tono
  • mitja

CROSSROYAL

Activitat d’entrenament creuat d’alta intensitat, que té per objectiu la millora de totes les capacitats físiques bàsiques (força, velocitat, resistència i flexibilitat).

  • tono
  • mitja

TRX GLUTI 10 CORE

Activitat en el que es realitzen moviments en suspensió a través d’unes politges ancorades al sostre i carregant el propi pes corporal. Realització d’exercicis enfocats al treball de la zona abdominal i gluti. Intensitat mitja/alta.

  • tono
  • mitja

CORE

És una activitat en la que s’implica tota la musculatura flexora del tronc (recte abdominal, oblics, transvers l’abdomen, etc.), però també s’implica tota la musculatura extensora de columna (paravertebral, espinosos, etc.) i tota la musculatura extensora de maluc (gluti major, mitjà i menor, així com isquiosurals). Intensitat mitja/alta.

  • tono
  • mitja

STRETCHING

Activitat orientada a la millora de la flexibilitat utilitzant com a eina, exercicis d’estiraments i tècniques de control respiratori, amb la finalitat de relaxar el cos i la ment. Activitat de baixa intensitat.

  • estiraments
  • mitja

IOGA INTEGRAL

El Ioga Integral es construeix sobre una ferma base provinent del Hatha Yoga (Ioga físic), i ho condimenta amb altres tècniques de treball físic, de mobilització energètica i control de la respiració amb l’objectiu de de desbloquejar el cos, que circuli lliurament l’energia i aprofundir en l’atenció plena per que ens acompanyi en el camí cap a la meditació. Des del Ioga Integral no es tanca les portes a cap disciplina ni cap tècnica mentre ajudi a aconseguir una connexió més plena i autèntica.

  • estiraments
  • mitja

IOGA VINYASA

El Hatha Vinyasa és un ioga actiu, dinàmic i fort, on tonificarem profundament la musculatura i flexibilitzarem el cos amb la repetició d’assanes. El moviment és vida i el Hatha Vinyasa vitalitza tot l’organisme millorant la circulació de la sang i activant el nostre sistema nerviós, despertant la coordinació entre moviment i respiració i per tan aportant plena consciencia.

  • estiraments
  • mitja

GYM GOLD

Sessió especialment dissenyada per millorar i mantenir el nivell de condició física. Ideal per frenar o disminuir els efectes de l’envelliment, mantenir l’autonomia física i divertir-se en un ambient agradable realitzant un treball de baix impacte, tonificació general i coordinació bàsica adaptades a un nivell molt suau. Activitat mixta de baixa intensitat sense coreografia.

  • estiraments
  • mitja

STRONG BY ZUMBA

Sessió mixta d’alta intensitat, amb exercicis i moviments intervàlics amb acompanyament musical.
  • cardio+tono
  • mitja

ZUMBA

Activitat ballada i coreografiada que segueix els ritmes musicals llatinoamericans com salsa, merengue, samba, reggaeton i cumbia. Pot introduir exercicis de fitness amb peses.

  • cardio+tono
  • mitja

ZUMBA GOLD

Activitat ballada i coreografiada de baixa intensitat, que segueix els ritmes musicals llatinoamericans, amb execució de moviments adaptats a un perfil d’usuaris d’edat avançada o amb problemes articulars.
  • cardio+tono
  • mitja

METCON

Entrenament intervàlic d’alta intensitat que combina exercicis de força i cardiovasculars que té per objectiu la millora del metabolisme. Intensitat alta.

  • cardio+tono
  • mitja

HBX BOXING

El HBX Boxing és un programa d’entrenament amb música que utilitza les arts marcials. Com per exemple, els diferents tipus de cops de MMA (Mixed Martial Arts), però sense contacte. És a dir, l’únic adversari serà un sac de boxa i un slamball sobre els quals podràs descarregar tota la teva força i adrenalina. Intensitat alta.
  • cardio+tono
  • mitja

SPARTAN ROYAL

Activitat d’una alta despesa calòrica on es combinen exercicis funcionals i d’autocàrregues amb d’altres, per millorar la resistència i agilitat. Activitat mixta d’alta intensitat.
  • cardio+tono
  • mitja

PILATES

Activitat on es treballa el cos com un tot, des de la musculatura més profunda fins la més perifèrica amb l’objectiu d’aconseguir un control precís del cos de la forma més saludable. S’incrementa la força i la flexibilitat. Activitat muscular de mitja intensitat.
  • estiraments+tono
  • mitja

FITBALL PILATES

Activitat dirigida que millora postures corporals mitjançant l’execució d’exercicis amb pilotes de pilates. A banda millorem el ritme respiratori i la flexibilitat. Activitat muscular de baixa /mitja intensitat.

  • estiraments+tono
  • mitja

Tipus d'activitat

  • cardio Cardiovascular
  • tono Tonificació
  • estiraments Estiraments
  • cardio+tono Cardio + Tono
  • estiraments+tono Estiraments + Tono

Intensitat

  • baixa Baixa
  • mitja Mitja
  • mitja-alta Mitja / Alta
  • Recurso 4 Alta

Contacta

amb nosaltres