Skip to content

Activitats de Sala

CICLO WATTS

És una classe amb tècnic presencial sobre una bicicleta estàtica. El tècnic té el recolzament d’imatges reflectides en una pantalla amb recorreguts gravats en alta qualitat. L’usuari viurà l’experiència de transportar-se a llocs reals i espectaculars, com si fos un ciclista. Feu el vostre FTP i amb el lector de watts podreu saber en quina àrea i zona d’entrenament esteu treballant per aconseguir els vostres objectiu de forma fiable.

VIRTUAL CYCLING

És una classe sense tècnic presencial. Les sessions projectades sobre pantalla, seran impartides per tècnics de Fit4ife de l’empresa Aplifit. Són sessions virtuals, de recorreguts reals de gravacions realitzades en alta qualitat i de paisatges espectaculars.

ABD

Activitat dirigida i de curta durada que es realitza amb l’objectiu de tonificar la musculatura abdominal. Activitat muscular de mitja/alta intensitat.

BODYPUMP

Programa de la franquícia Les Mills, en el qual, l’usuari/a segueix al ritme de la música dinàmica, els exercicis marcats per al tècnic/a. Es produeixen efectes ràpids i molt beneficiosos per tot l’organisme, permetent aconseguir una despesa calòrica elevada i alhora es tonifica els músculs de tot el cos. Activitat muscular de mitja/alta intensitat.

HIIT

 Entrenament intervàlic d’alta intensitat en el que es combinen temps curts de treball i recuperació amb exercicis de dificultat baixa però d’un gran consum energètic, aconseguint d’aquesta manera grans beneficis metabòlics en un ventall curt de temps.

CROSS ROYAL

Activitat d’entrenament creuat d’alta intensitat, que té per objectiu la millora de totes les capacitats físiques bàsiques (força, velocitat, resistència i flexibilitat).

SCULP BOOTY

Activitat en el que es realitzen moviments en suspensió a través d’unes politges ancorades al sostre i carregant el propi pes corporal. Realització d’exercicis enfocats al treball de la zona abdominal i gluti. Intensitat mitja/alta.

CORE TRX

És una activitat en la que s’implica tota la musculatura flexora del tronc (recte abdominal, oblics, transvers l’abdomen, etc.), però també s’implica tota la musculatura extensora de columna (paravertebral, espinosos, etc.) i tota la musculatura extensora de maluc (gluti major, mitjà i menor, així com isquiosurals) en un treball en suspensió. Intensitat mitja/alta.

STRETCHING

Activitat orientada a la millora de la flexibilitat utilitzant com a eina, exercicis d’estiraments i tècniques de control respiratori, amb la finalitat de relaxar el cos i la ment. Activitat de baixa intensitat.

IOGA INTEGRAL

El Ioga Integral es construeix sobre una ferma base provinent del Hatha Yoga (Ioga físic), i ho condimenta amb altres tècniques de treball físic, de mobilització energètica i control de la respiració amb l’objectiu de de desbloquejar el cos, que circuli lliurament l’energia i aprofundir en l’atenció plena per que ens acompanyi en el camí cap a la meditació. Des del Ioga Integral no es tanca les portes a cap disciplina ni cap tècnica mentre ajudi a aconseguir una connexió més plena i autèntica.

HATHA IOGA

Hatha Ioga significa “disciplina de força”, una força que busca l’equilibri de les polaritats que hi ha al nostre interior.  “Ha-” significa sol i representa l’energia més activa del nostre cos i “-tha”, lluna, que es vincula a la relaxació i el descans. El Hatha Ioga treballa la consciència corporal junt amb la flexibilitat i el control de la respiració mitjançant les asanes, el pranayama i la meditació.

IOGA ASHTANGA SOFT

Ashtanga Ioga és una pràctica que et convida a treballar la ment a través de la corporeïtat. La pràctica d’Ashtanga Ioga a Royal és d’iniciació, la seqüència sempre serà la mateixa: el moviment creat genera calor i requereix força i condició física. A partir de la teva pràctica vas guanyant flexibilitat, tot i que això no és un objectiu de la sessió, sinó una conseqüència.

IOGA SOFT VINYASA

Vinyasa Soft és una variant del Ioga on pren protagonisme la pràctica de la respiració i el moviment. Treballes el cos a través de posicions (asanes) per millorar la consciència corporal i la flexibilitat. És una classe apta per a tots els nivells en la que et mouràs i et relaxaràs.

IOGA POWER VINYASA

Vinyasa Power és una pràctica dinàmica, física i fluida on es tonifica tot el cos. Es treballa la flexibilitat, la força i la resistència. Consisteix en coordinar el moviment (asanes) amb la respiració obrint pas a la tranquil·litat mental i emocional

IOGA VINYASA

El Hatha Vinyasa és un ioga actiu, dinàmic i fort, on tonificarem profundament la musculatura i flexibilitzarem el cos amb la repetició d’assanes. El moviment és vida i el Hatha Vinyasa vitalitza tot l’organisme millorant la circulació de la sang i activant el nostre sistema nerviós, despertant la coordinació entre moviment i respiració i per tan aportant plena consciencia.

GYM GOLD

Sessió especialment dissenyada per millorar i mantenir el nivell de condició física. Ideal per frenar o disminuir els efectes de l’envelliment, mantenir l’autonomia física i divertir-se en un ambient agradable realitzant un treball de baix impacte, tonificació general i coordinació bàsica adaptades a un nivell molt suau. Activitat mixta de baixa intensitat sense coreografia.

STRONG NATION

Sessió mixta d’alta intensitat, amb exercicis i moviments intervàlics amb acompanyament musical.

ZUMBA

Activitat ballada i coreografiada que segueix els ritmes musicals llatinoamericans com salsa, merengue, samba, reggaeton i cumbia. Pot introduir exercicis de fitness amb peses.

ZUMBA GOLD

Activitat ballada i coreografiada de baixa intensitat, que segueix els ritmes musicals llatinoamericans, amb execució de moviments adaptats a un perfil d’usuaris d’edat avançada o amb problemes articulars.

SCULPT ARMS

Entrenament intervàlic d’alta intensitat que combina exercicis de força i cardiovasculars que té per objectiu la millora del metabolisme. Intensitat alta.

HBX BOXING

El HBX Boxing és un programa d’entrenament amb música que utilitza les arts marcials. Com per exemple, els diferents tipus de cops de MMA (Mixed Martial Arts), però sense contacte. És a dir, l’únic adversari serà un sac de boxa i un slamball sobre els quals podràs descarregar tota la teva força i adrenalina. Intensitat alta.

SPARTAN ROYAL

Activitat d’una alta despesa calòrica on es combinen exercicis funcionals i d’autocàrregues amb d’altres, per millorar la resistència i agilitat. Activitat mixta d’alta intensitat.

PILATES

Activitat on es treballa el cos com un tot, des de la musculatura més profunda fins la més perifèrica amb l’objectiu d’aconseguir un control precís del cos de la forma més saludable. S’incrementa la força i la flexibilitat. Activitat muscular de mitja intensitat.

CROSS ROYAL ESSENTIAL

En aquesta activitat aprendràs tots els elements bàsics de l’entrenament creuat, millorant la teva coordinació, tècnica i postura, assolint d’aquesta manera  un major rendiment i més seguretat en les classes de CROSS ROYAL.

MOBILITY

Activitat que té com a objectiu millorar l’amplitud de moviment articular a través de la millora del rang del moviment i/o la força en aquelles posicions més dèbils, disminuint el risc de lesions i permetent una millora de la qualitat de vida en les accions quotidianes,

ROYAL RUNNING

Activitat cardiovascular, en el que a través de la tècnica de carrera, es realitzen recorreguts per   Tarragona i espais naturals dels voltants. Combinació d’asfalt i trail, treballant la salut des d’una perspectiva de millora física integral. Es plantegen reptes i curses per gaudir a fons d’aquesta experiència apta per tots els nivells. La secció Running s’organitza en funció de les necessitats del grup.

MEDITACIÓ

Tècniques de meditació, mindfullness, atenció i relaxació. L’objectiu consiteix en integrar-les a la teva vida quotidiana per tal d’obtenir: millora en la salut del cos i la ment, calma i claretat mental, concentració, atenció i gestió de l’estrés, l’ansietat i a nivell emocional. Vius l’aquí i l’ara amb més conciència, disfrutant l’experiència de viure cap a la pau interior.

Tipus d'activitat

Intensitat